torsdag, oktober 04, 2007

Slump

Jag läser en distanskurs i Miljö- och kvalitetsrevision. Första uppgiften syftade till att bli ber bekant med miljöstandarden ISO14001. Den av deluppgifterna var att man skulle leta upp ett företags miljöpolicy och analysera denna utifrån kraven som står i standarden, uppfyller den kraven?

Jag surfade runt lite på nätet, hittade en från ett slumpvist utvalt företag som inte var för lång osv. Gjorde min analys och höll inte igen på kritiken när jag hittade saker som kunde varit annorlunda, även om jag inte totalt sågade den heller.

Lämnade in den för ett par veckor sedan och idag kollade jag upp vilka kommentarer jag hade fått från handledaren på kursen:

"Fantastiskt roligt att du använda policyn från XXX AB, för den har nämligen jag skrivit..."

1 kommentar:

Anonym sa...

Fräckt!