söndag, september 02, 2007

Pausa

När jag inte sitter vid datorn kommer det ibland upp lite idéer om vad jag skulle vilja skriva här. Och ibland sitter jag vid datorn och bara skriver det som faller mig in. Det är väl det som är hela grejen. Nu har jag haft en liten paus på några dagar för jag har inte kännt för det.

Har hunnit att träna ett par dagar förra veckan, men annars har det nog mest varit en social vecka. Lite konstigt, det är lugnt vecka efter vecka sen kommer allt på en gång. Var iväg med en leverantör och spelade minigolf på en toppklassbana i Utby. Det var säkert 60 pers och en massa god mat. ett par trevliga öl på stan i fredags och inflyttningsfest hos Lina & Martin dagen efter. Och idag har det verkligen varit en dagen efter...

Med hopp om mer skrivglada dagar med fler foton, hej hej.

Inga kommentarer: