tisdag, augusti 28, 2007

Trollskogen

Vi kunde knappast haft bättre väder när jag och Cina gick en sväng i Kungsbackaskogen efter jobbet. Dock är det inte så stort där, vad vi vet... , så efter en del sicksack fram på stigarna så hade vi lyckats gå i 45 min. Söta Dippa var också med men hon fick snällt låta sig hållas i koppel. Det var ett tag sedan Cina och jag träffades så vi snicksnackade om allt och inget, skvaller mest mao. Kom på att jag saknar min förra stegräknare så efteråt åkte jag till Intersport och köpte en ny. Bra att ha lite koll på hur fysiskt okrävande jobbet är så att man kan kompensera lite.

Fotograferade ju Lina & Johan i helgen så det blev ganska många timmar nu på kvällen för att välja ut bilder, och fixa med dem lite. Hade "dokumentär" om Lady Di på samtidigt, känns konstigt att det har gått 10 år sedan hon gick bort. Jag kommer ihåg att jag vaknade hemma hos en klasskompis efter att vi hade haft fest hos henne. Vi som sovit över slog på TV på förmiddagen och läste på text-TV eller liknande om olyckan.

Imorgon kommer det lite porträttbilder på bloggen skulle jag tro...

1 kommentar:

Jessica sa...

Antar att den brittiska stegräknaren inte var nån höjdare... Jag vill också ha en stegis, låt oss hoppas på ett jobb snart, så ska jag köpa en.
Kram kram