tisdag, augusti 21, 2007

Dual-core?

En av få fördelar med att man är på andra sidan sommaren är att det "vanliga" livet drar igång. Det är trots allt ofta ganska bra med de där rutinerna. När det är för tråkigt så bryts de, men annars är det ganska bra för sinnet med lite ordning och reda. Igår träffade jag lilla styrelsegänget för fotoklubben för att planera den kommande hösten. Det är verkligen en sån där lagom blandning av tekniksnack, klubbsnack, fikasnack (med fika så klart!) och en dos blandad kompott beroende av dagsform. Mmm, verkligen min kopp av te.

Nästa grej var det där gymmet. Jag har nu fått en ersättare till min träningskompis som flydde landet. Lina har visserligen inte köpt kort än utan går en gratis prova-på-vecka. Vi hoppade lite vilsna in på ett "Core-pass" som skulle träna kroppens kärna (därav core) men jag tycker det borde heta Bål istället, men det är väl inte lika häftigt. Blev en snabb vända i gymet också när vi ändå var där. Hoppas vi kommer upp ur sängen imorgon... alltid lika kul att "sätta igång".


Apropå träningskompis så har jag en uppmaning till er få som läser detta!!! Gå in på min forna träningskompis blogg och skriv en uppmuntrande kommentar! Vad som helst så hon får lite positiv input. Det är inte lätt att lämna allt bakom sig och bara dra. Skolan har inte dragit igång riktigt än så det har varit ganska mycket vänta hittills. Kom igen, gör det nu!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack för stödet, det värmer enormt! Kan du inte flytta hit? Du behövs liksom här...