söndag, augusti 05, 2007

Höjda ögonbryn

Kanske inte svårt att förstå min förvånade uppsyn när jag vaknar idag, tittar i handväskan och hittar 3 kexcoklad och den här:Förklaringen: Igår bestämde Lina och jag att det var dags att fira av semestern lite. Vi börjar jobbet på måndag båda två. Jag åkte hem till henne och Johan och grillade alla tre på deras balkong. Maten var väldigt god, lyckat! Sen blev det god dricka också. Jag hittade ett Rosévin från Gallo när jag var i Southampton. Kommer ihåg att jag drack det när jag var i Amsterdam sist, men har inte hittat det här hemma, så den kom väl till pass.

Det blev en väldigt trevlig kväll och Lina blir väldigt humoristisk vid sådan här tillfällen, där av den "spicade" iprentabletten. Kexchoklad hade hon vunnit i mängder på Liseberg så hon var generös på fler sätt denna kväll...

Jag som tänkte att det kunde varit bra att komma upp söndagmorgon ganska tidigt så det inte blir så chokartat på måndag, men istället kommer jag i säng vid den tiden. Ja det dröjer innan det är semester igen!

Ja om man skulle ta sig en kexcholkad kanske... eller den andra gåvan kanske passar bättre idag...

Inga kommentarer: