lördag, augusti 25, 2007

Pole position

Sommaraktiviteten med jobbet genomfördes väldigt lyckad igår på en gokart-bana i Säve (http://www.hyrkart.com/). Första gången jag provar gokart inomhus och nästan 10 år sedan jag körde lite gokart. Tyvärr hade jag tidigare pratat om min sommarjobbs-bakgrund och det var ju inte helt lätt att leva upp till något som liknande erfarenhet. Mitt motstånd var hårt och tillslut missade jag precis A-final men fick då pole i B. Hade en ganska bra ledning, men när det var dags att varva sista föraren så visar sig mina svagheter, det där med att köra om.... Föraren bakom mig fick en bra lucka med fart och tog oss båda. När jag väl var om sedan så klarade jag inte av att ta mig i kapp. Kul som bara den hade vi och det var viktigast! God mat och kall öl avslutade kvällen.

Inga kommentarer: