måndag, augusti 18, 2008

Nytt jobb!

För några inlägg sedan skrev jag väldigt mystiskt om något som kändes väldigt stor och spännande. Det hela handlade om att jag då hade sagt upp mig på Pac2 eftersom jag nu har fått ett jobb som SQA på ett japanskt företag som har ett försäljningskontor på Lindholmen. Ville inte skriva om det innan alla jobbarkompisarna hade kommit tillbaka från semestern,

Det kommer nu bli 100% kvalitetsfrågor och arbetet kommer ske mycket närmare slutkunden och så blir det även mer kontakter med leverantörer så klart. Känns spännande men jag har inte riktigt börjat se fram emot det ännu. Jag kommer börja den 1/10 och känner att det finns mycket mer att göra klart på nuvarande jobbet. Så det var "bara" detta som jag satt och höll på =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Rebecka, och välkommen till Lindholmen :)