söndag, februari 01, 2009

Namnkalas

Den här helgen har inneburit besök från Peter & Ingela samt namnkalas hos familjen Rönn. P & I kommer från Karlskoga för namnkalaset och har övernattat hos mig. Namnkalaset var för lille William Bertil Edvard eftersom han sen själv får välja om han skall vara medlen i Svenska Kyrkan eller inte. 

Det kom ca 40 gäster och det blev riktigt fint och cermoniellt. Dikter, musik och tal för en lite krabat som mest var cool och kollade på allt som hände runt omkring. 

Nedan finns några bilder jag tog på honom, men för ungeför en månad sedan. Frågan är vilket som är bäst, färgbild eller i svartvitt! Nedan finns 5 olika bilder i både färg och svart vitt så att det går att jämföra lite.

Kom gärna med kommentarer!










2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar de i färg men de svartvita är ju snyggare till tavla eller så, men annars är färg tjusigare tycker jag.

(Fast egentligen kan jag inte välja)

Hildas Hem sa...

Jättefina bilder, Rebecka. Jag tycker att de i färg är finast pga. att de ger en varm känsla, då motivet ju ÄR en varm känsla :)

Kram
Sofia