lördag, november 11, 2006

Dubbeldejt

Äntligen fredag! Men inte så mycket för jobbet som att jag får komma in i den sociala gemenskapen igen och äta det alla gör, nästan i alla fall. Jag får inte glömma av att tacka Barbro som tipsade mig om detta med fasta som ett sätt att glädja magen liten när den vart så grinig. Jag känner mig som om jag mår bättre i hela kroppen än vad jag har gjort på flera år, tror jag. Jag kan verkligen rekommendera det. Man kan välja att göra det i olika många dagar, så om 6 dagar utan mat verkar jobbigt kan man börja med 3 kanske.

Efter jobbet åkte jag inte till Göteborg för att träffa min kompis Peter jag inte träffat på länge länge. Vi lärde känna varandra i Halmstad och nu bor han långt bort i Örebro. Vi skulle ta en fika på Vasagatan och hamnade på Café Garbo. Han hade en kompis med sig och så småningom kom även Lina och sällskapade oss. Timmarna sprang och jag kände mig dum som gäspade men då hade vi suttit där i fyra timmar redan! Det var helt enkelt väldigt kul.

Följde med Lina hem en sväng innan jag tog vagnen i regnet, klockan redan midnatt när jag kom innanför dörren. Dags att sova tror jag!

Inga kommentarer: