torsdag, november 09, 2006

En dag kvar...

... och det är idag, som det är ”no food”, imorgon skall jag försiktigt börja smyga i mig lite mat igen. Jag har gått på sparlåga den senaste veckan kan man säga. Har inte varit särskilt trött på jobbet, men sen har jag inte viljat göra något annat än bara vara när jag kommit hem. Därför heller inget skrivande här.
Mina reflektioner om fastan förutom att jag har kommit fram till att jag älskar mat mer än jag trodde ;-), är att det är faktsikt riktigt skönt. Inte att vara ordentligt hungrig i perioder, men det är skönt att känna lugnet som infinner sig i kroppen. Magen är lugn, jag har slagit av på tempot eftersom den lilla energi jag får i mig inte skall användas till att flänga runt. Jag har mått väldigt bra för övrigt också, sover bra, ingen huvudvärk mm. Känns otroligt bra :-) Men det har ändå inte varit enkelt, särskilt på kvällarna har jag muttrar och tyckt synd om mig själv, haha.


På jobbet städar jag upp gammalt som blivit liggande och förbereder för nästa revision som är om två veckor. Nästa vecka skall vi dessutom ställa ut på underleverantörsmässan i Jönköping, en liten liten monter men vi är ju inte så stora heller. En av dagarna skall jag vara med i montern, men sen hinns det nog inte med så mycket mer.

Inga kommentarer: