tisdag, juni 13, 2006

Bilskrutten ett år till

Min lilla sötis gick igenom besiktningen. Hade den inte gjort det hade jag nog inte kallat den sötis... pappa har gjort en enorm insats det senaste eftersom han kan och för att jag har varit och flängt runt på olika grejer. Lilla Uno har fått nytt avgassystem, någon ny broms, ny olja och lite annat pill. Nu kan med glädje betala försäkring för ytterligare ett år.

Igår hade jag premiär. Jag var på mitt livs första Tupperware-party. Det var hemma hos en kompis från gymnasiet som bor i Kungsbacka igen. Man kan väl säga att det var "mysigt" men mer vet jag inte. Köpte faktiskt en liten burk, dyr som 17, men man måste ju prova. Tillhör ju nästan allmänbildningen!

Jag har lagt upp bilder från min stockholms-tripp på http://goto.glocalnet.net/Rebeckafoto/ Inget är gjort med bilderna sen de kom från kameran så de är kanske lite mörka beroende på vilken skärm man tittar med.

Inga kommentarer: