torsdag, juni 08, 2006

Knô

Jag har en ryggsäck på ca 30liter... max! Tänkte att jag inte skulle behöva mer för min lilla helgtur, förutom att kameran med tillbehör har en egen väska. Men så tänkte jag innan jag insåg att jag skulle få ner gummistövlar, sovsäck, skor, handduk, regnkläder PLUS de vanliga kläderna. Det gick faktiskt!! Ganska imponerad över detta.

Jag hinner inte lägga upp bilder från Sthlm, men en liten bild på brudarna i Johannas trädgård blir det i alla fall.

Idag drar jag iväg till Värmland med fotoklubben och är inte hemma på några dagar. Vi skall bo i campingstugor på "Sörälgens camping" och jag tror nog inte att det blir några inlägg via Internet under den tiden ;o) Har jag täckning kanske det blir något på mobilbloggen. Ha det bra, det skall jag ha!


Inga kommentarer: