torsdag, augusti 24, 2006

Fåfängan har sitt pris

Jag är inte direkt fåfäng, det vet alla som känner mig. Men de som känner mig vet också att det finns en sak som är väldigt viktig, den kära plattången som ser till att jag inte alltid ser ut som Ronja Rövardotter i håret.

För ett tag sedan läste/såg jag denna artikel: http://expressen.se/index.jsp?a=655869

Tittade på bilden och tänkte "den där ser ut som den jag har hemma, väldigt lik faktiskt".

Gissa vad som hände i morse ... ja det är ju inte så svårt. Jag gjorde inte hela huset strömlöst i alla fall, men lilla tången bjöd på ett litet fyrverkeri! Jag med mina sömniga ögon trodde nog först att jag nog bara var VÄDLIGT trött, men när det sen luktar bränt och ryker lite så insåg jag att den är PAJ. *pip, pip .. pip* (censurerad svordom)

Nu måste jag ha en ny, kostar säkert en 800 spänn, vill inte! Pappa meddelade just att bilskatten skulle betalas nu också, så nu vill jag inte har mer tråkiga saker! Blähä.

Inga kommentarer: