onsdag, augusti 30, 2006

Okronologi (?)

Okronologiska stoff av vad som har hänt sen sist:

- städat kontoret, inklusive damma och dammsuga (vår städis får inte så bra betalt nämligen ;-) )
- haft tjejmiddag hemma hos mig, bjöd på indiska köttbullar och suverän paj. Konstigt namn på pajen men receptet finns längre ner, gott å enkelt!
- idag var jag och Jessica och tog vår "nu-har-vi-fått-lön-fika" på Karma, är nästan stammis eftersom jag och Patrik var där igår
- sedan i natt vet jag nu hur Carrie träffade Mr. Big
- i fredags var jag på After Work, vilket inte är så ofta. 2 för 1 på Diamond Dogs, helt min stil =)
- hade första styrelsemötet med JAK sedan sommaren, otroligt flummigt och jag hade "kort-stubin"-känningar
- har varit på en informationskväll för en grundkurs i något som heter psykosyntes, lika diffust som det låter när det är nytt
www.psinst.se
- svarat på några av de där mailen jag skulle gjort för läääänge sedan
- vart på IKEA (nähä!), men mest i sociala syften
- blivit ner-mailad av Cina som inte har så mycket att göra på jobbet när Telia fuckar med telefonerna
- PAPPA HAR LAGAT PLATTÅNGEN, YAY
- insett att det faktsikt kan regna hur mycket som helst... i flera dar!
- blandat Baileys och vaniljglass *tss*
- jag tror jag har fått objudna gäster i köket, små kryp av ngt slag :-(
- Cissi är i Bulgarien och Carro har åkt till staterna med Adam, JAG VILL OCKSÅ


Sen är det en sak med det stundande valet som jag bara inte kan förstå. Man kan ju rösta i "förtid" så att säga. Nu har jag också hört att man kan ändra sig och gå och rösta på valdagen och då är det den rösten som gäller! Detta kan väl inte stämma, huu 17 skulle det gå till?

Inga kommentarer: