torsdag, augusti 10, 2006

Svårt att ställa om

Jag tyckte det var ganska kul att komma tillbaka till jobbet faktiskt! Det har dock varit lite svårt att ställa om sig på de tider som gäller (läs: gå upp tidigt på morgonen). De första dagarna kunde jag inte somna så tidigt eftersom jag inte var van, nu senare i veckan så har det istället varit väldigt kul att vara ute och social på kvällarna...sätter också sina spår!

I förrgår var jag, Lina, Lina och pojkvänner och några till på Linnégatan och käkade god pasta/pizza/sallad på Rumpanbar. Några glas vin och en promenad på stan till en uteservering blev det också. Igår var jag och Patrik på bio, så andra filmen om piraten Kapten Jack Sparrow. Jag har ju sett fram emot den så länge nu! Väldigt underhållande, kul och det händer saker hela tiden. Johnny Depp är otroligt passande i den rollen faktiskt. På vägen hem så pratade jag om att jag tycker det är så himla skönt att det är så lugnt och stilla där jag bor, men att man ändå aldrig kan veta vilka typer man kan stöta på. Sen läser jag detta i dagens GP:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=290034

Inga kommentarer: