fredag, oktober 06, 2006

Hipp hipp hurra!

Idag har jag varit tillbaka på jobbet. Det går liksom inte att vara borta flera dagar och samtidigt känna sig lugn och sansad, men blir i stället stressad av att INTE jobba, och stress är ju en av sakerna jag skulle undvika. Ja, jag har ju inte ens skrivit att jag vart hemma i två dagar. Det är ju så tråkigt att vara hemma så det känns bara trist. Jag har varit duktig och verkligen vilat mig, inte ställt till med något projekt, eller fått städflipper. Bara tagit det lugnt, det är magen som har krånglat, har troligt lite magkatarr men den diagnosen är rätt så mycket ställd på egen hand.

Ikväll var jag och Frida och hälsade på Jessica som fyllde år! Grattis! Jessica har två katter så det kändes lite spännande att ta dit Frida. Men vovven var inte alls så skrämd som jag trodde att hon skulle vara, tvärtom! Dessutom var katterna bra mycket räddare för henne trots att de är vana vid hund modell mycket större. Mycket märkligt men det kändes bra att hon inte var rädd.

Nä se på klockan, skall magen bli bra måste jag ju sova också! Tjipp!

Inga kommentarer: