onsdag, januari 23, 2008

Robot

Då har man precis druckit upp 200 spänn... Kunde varit roligare, men det handlar bara om vaccin mot Kolera, det får man ta med hem och dricka i två olika omgångar. Apropå vaccin, så fick jag ju ett par sprutor i måndags, och efter den med stelkramp mm i så har jag haft riktigt tokont i den armen. Lite bättre ikväll, men jag haft svårt att växla i bilen och sova på natten i två dagar. Smart att de sätter en sådan (det är tydligen lite känt att det kan göra ont efteråt) i den högra armen!

Hade en riktigt tråkig dag på jobbet idag, helt själv på kontoret. Såg de andra då och då, men ändå blir det många ensamma timmar, svårt att verkligen hålla ångan uppe ända till slutet. Men nu skall jag få utbildning i två dagar, så det blir annorlunda. Och vad är det för utbildning då? Ja, om jag hade vetat titeln på den så hade det varit lättare, men man kan väl säga som så att jag och en kollega skall lära oss mer om de robotceller som finns på företaget. Inte mitt vanliga område så det kommer väl bli spännande! Eller fullkomligt kaos...

Avslutade dagen med att vara på fotoklubben och motta mitt egengjorda diplom, =) kul i alla fall. Vi planerade även lite för kommande vårutflykter och tittade på lite bilder från Ven-resan.





Inga kommentarer: