söndag, januari 20, 2008

Sunday, bloody sunday

Nej så illa har det inte varit, men jag är lite inne på U2 just nu så det var det som slog mig. Har varit på jobbet nästan hela dagen, det är lite att ta igen. Dagarna till avresa går också åt fort. Sen avslutade jag dagen med dammsugning, skumbad och diplom-skapande. Vi tyckte i fotoklubben att den som vinner totala ligan efter året borde få ett litet diplom och vid något tillfälle i höstas sa jag att jag skulle kunna kika på det.... Men nu är det gjort ett utkast i alla fall, ganska nöjd är jag allt, men det kändes lite konstigt att göra ett till mig själv. Jag kom nämligen på en delad första plats i den ena klassen! Det är ju mest en rolig grej, men lite glad får man ju vara ändå.

Skumbadet var nästan lite påtvingat. Jag kommer ju flytta bort från badkar om några månader, så det passar bra att använda upp all den där badskum man har samlat på sig. Visserligen var det störtmysigt i mitt överdoserade bad, men sen var jag så matt att jag faktiskt inte orkade schamponera mig utan att pausa...

Inga kommentarer: