tisdag, september 12, 2006

Trotsålder och pannkakor

I lördags skulle man kunna tro att jag var i 4-års åldern, eller när det nu är den värsta trotsen sätter in. Tack och lov trotsade jag bara mig själv :-)

"Du har ju länge funderat på att tvätta fönstren Rebecka, passar ju bra när det är så fint väder idag" -Nähä!
"Laga matlådor och få en god middag på köpet?!" - Nope!
"Ta med kameran på en promenad och rasta den för första gången sedan Cissis bröllop?" no no no

Inget annat än bara vara dög en dag som denna.

På söndagen var det dags att fjäska redan från start; pannkakor till frukost! Och det gjorde lite susen i alla fall. Handlade lite, lagade indiska köttbullar igen och lite annat smått. Fotade de sista "spännade" bilderna till jobbets broschyr. Det var riktigt länge sedan jag tog de första men eftersom det inte ar hänt så mycket sedan dess så passade jag på att fota 2 nya produkter vi har testkört det senaste. Här kommer en mycket spännande bild på en skruv ;-)
Det är mycket svårare än vad man tror. Har knappt lyckats någon gång att få den perfekta skärpan. och då har det hunnit bli en hel del skruvbilder! Sen vill man inte ha några skuggor, på denna bilden kan man nästa tro att skruven inte ligger på något. Japp så här upphetsande är det på mitt jobb...skruvar ... med färg på =)

Inga kommentarer: