måndag, februari 19, 2007

Nu fotas det igen




Torsdag: Trodde att jag skulle göra lite pyssel jag inte hunnit med tidigare i veckan, men jag skulle samtidigt se ett program på TV. Kommer inte ens ihåg att programmet började, för jag slockande tydligen. Någon drog ner rullgardinen innan klockan åtta.

Fredag: Jag och Jessica skulle till gymets medlemsfest på Valand, tillsammans med några till av hennes kompisar. Men kön till Valand var sjuuuukt lång. Vi stod i den med ett gott hopp alldeles för länge. Sen gav vi upp men ville inte gå hem. Gick i stället till Tranquilo vid kungstorget. Musik som man kan rekommendera, latin-inspirerad disco?? Kul i alla fall! Fick sällskap hem av Jessica sen.

Lördag: Efter en seg förmiddag körde jag hem Jessica och hem till mamma en stund. Min gamla skolkompis skulle sen vigas i Tjolöholmskyrka så då var jag där och kollade så att de verkligen sa ja till varandra =) Grattis Jenny och Johan!
Söndag: Hade bestämt träff med en tjej från fotosidan som jag inte träffat innan men som var sugen på att åka på fotoutflykt. Vi tog oss ända till Lidköping och Kinnekulle. Vi var även vid Läckö slott som synes på de första bilderna. Hela dagen var vi borta och sen var det kvällen =) nattinatt

Inga kommentarer: