torsdag, februari 01, 2007

Tröga tjejen

Vissa av mina projekt tar en himla tid! Det går inte riktigt att beskylla mig för att vara spontan i dessa fall. Ny dator pratade jag om för ett år sedan... lite drygt skulle jag tro till och med. Nu har den anlänt :o) men nöjd blev jag. Hade dock inte räknat med att det skulle vara så mycket jobb med all information som skall över och program som skall installeras och operativsystem som skall uppdateras. Men nu börjar det bli lite ordning, sötnosen anlände nämligen i fredags. Sen är det det här med hemsidan. Den började som temporär för att kolla om det skulle vara kul och i så fall skulle jag köpa mer utrymme och lägga upp mer bilder mm. Nja det blev av igår, också lite senare än tänkt. Men kul i alla fall! Ett steg närmare förändringar på lilla hemsidan, nu har jag inte brist på utrymme att skylla på. Jag handlade det på www.surftown.se


Inga kommentarer: