fredag, februari 02, 2007

Sömnvanor

Detta är en av mina stora laster, att inte lägga mig i tid.

Nu ligger jag faktiskt i sängen, men nu har datorn fått följa med hit istället! Dock drar det lite lättare i ögonen när man har dragit på sig det sköna duntäcket. Och så bekvämt är det inte att surfa liggandes. Gick dock in på Toppforms sida på svt.se och gjorde ett litet test om sömnvanor. Enligt det "så sover jag ganska bra". Jag tyckte nog inte att det testet var särskilt bra helt enkelt. Bara för jag inte har en partner som snarkar mig i örat och håller mig vaken, eller för att jag inte har andningsuppehåll.

Idag har jag påbörjat ett litet projekt som jag kanske skriver om en dag när det känns rätt. Det kommer hålla på i några veckor så det kommer kanske bli mer aktuellt senare. Sen var jag och svettades på gymmet också. För att vara lite duktig så har jag en träningsdagbok på www.shapelink.com där man fyller i vad man har gjort och hur länge, himla fiffigt. Så småningom skall man kunna få lite grafer och sånt kul :o)

God natt!

Inga kommentarer: