onsdag, februari 28, 2007

Pliktskydlig rapport

Faktiskt inte alls så skrivsugen de senaste dagarna. Men det går upp och ner. Idag årsmöte med JAK lokalt i Gbg. Skall vara med i den lilla gruppen som jobbar med lokala upptåg även kommande år, med största sannolikhet som kassör igen.

Igår träffade jag min "gamla" kompis Ingrid. Vi har väl ca 15 år mer eller mindre tillsammans. Ganska mycket på avstånd, men det är kul att hålla kvar. Mycket singelsnack för tillfället ;-)

I måndags var jag äntligen på gymet igen. Inte särskilt kul, men känns det ju alltid när det var ett tag sedan. I morgon skall jag själv på kundbesök, det är ju kul att få förtroendet, men trist med 4-5 timmer biltid själv. Ibrist på pratighet får jag väl leta upp en bild eller nåt ... skall se vad jag kan hitta. Hum, vara ledig en dag och bara ha en fotodag hade vart underbart!

Inga kommentarer: