tisdag, juni 05, 2007

Röda gubbar & pirater

Idag är jag inte helt stolt över prestationen på jobbet. Allt har liksom gått i slowmo. Känns som om jag har kommit tillbaka efter flera veckors semester. Måste vara ett gott betyg på att det var en bra långhelg. Men det är ändå ganska skönt att fått en riktig dusch och ombyte så att man känner sig lite mer tjej och lite mindre campingråtta.

Efter jobbet var jag med mamma på kommunen för att få lite info om en bygglovsansökan av hennes granne. På vägen hem köpte jag året första egen-köpta jordgubbar och givetvis skulle de köpas lite choklad att doppa dem i.

Lyckades hinna med ett biobesök också. Tredje piratfilmen med Capten Jack Sparrow. Den var som mina förväntningar ungefär, några saker bättre och några sämre. Dock är typen av film mycket underhållander! Glad att jag gick.

Väl hemma smakades det gubbar mitt i natten, men ack så gott det var. Imorgon blir det några i frukosten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, du sa att du var intresserad av en viss tjusig lägenhet...Den kanske eventuellt är ledig!