onsdag, maj 17, 2006

Hurra!

Jag har namnsdag, morsan fyller år och Norge har kalas! Grattis till oss! Har ringt och grattat mamma, men var inte först eftersom hon har en del morgonpigga och hurtiga väninnor som ringde innan solen gick upp, nästan i alla fall. Vi skall hitta på något till helgen förhoppningsvis, beroende på vädret.

Igår var jag på möte med JAK igen. Det var ett litet tag sedan nu, och vi har fortfarande väldigt dålig mötesdiciplin så allt tar sådan tid. Låter kanske lite löjligt, men det blir frustrerande när man har många saker man vill prata om. Jag har dessutom tagit över uppdraget som kassör, vi får se om det är någon ordning på mig helt enkelt.

Sen satt jag många timmar vid datorn och pillade med hemsidan. Hade börjat sedan ett tag tillbaka och fortsatt lite då och då, ville ha det överstökat nu så det blev en sen kväll, men det är kul att skapa saker även om det inte verkar lika artistiskt som t.ex. måla så handlar det ändå om någon viss kreativitet.

Grekisk sallad i min lunchmage nu, det var mums :o)

Inga kommentarer: