tisdag, maj 30, 2006

Regn enligt schema

Just nu störtregnar det! Samma sak igår ungefär vid denna tiden, men då satt jag i min bil utanför IKEA (var länge sedan jag var där nu..) och funderade på om det var värt att vänta en liten stund. Väl inne på IKEA slog tydligen blixten ner och det var halvmörkt i en halvtimma eller så. Jag har kommit på att jag tycker att det är en ganska skön avkoppling att vara där de dagar det är lite folk och så filosoferar jag vad jag göra för saker för att pyssla till det hemma. Har lite svårt att få inspirationen när jag är väl hemma. Har haft många idéer på vad jag skall göra med min vägg i köket.. och nu har jag nog kommit på en enkel sak som säkert blir lite häftig.. inte klart än, men bild kommer!

Sitter kvar på jobbet, det är mycket på hög nu och nästa vecka är ju nästan obefintlig sett ut arbetssynpunkt (klämdag, helgdag, jobba heldag, kundbesök halva dagen och sen ledig på fredagen för äventyr) så det är bara till att jobba på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»