tisdag, maj 09, 2006

Tillbaka vid tangenterna

Ja det var verkligen en skön helg som var! Men de enda bildbevisen jag hade gällde visst mat och dryck. Det var dock visst något i "maten" i fredags som fick min mage att tappa formen. Eller den har ju samma form som innan, kanske tom lite mer form, men det är lite ur form skulle man i alla fall kunna säga så jag har inte gjort så mycket mer än jag behöver. Och för en gångs skulle menar jag MAGEN och inte det som kommer efter, frustrerande att inte kunna äta utan att få lite knip.

Dock trotsade jag knipet igår och blev hembjuden till Lina & Johan för lite grillad fläskfilé! Vilken måndag-middag! Förövrigt så borde jag hitta på en förkortning på "Lina&Johan" som man har gjort med en del kändis par; Bennifer= Ben + Jennifer. Några förslag på vad Lina + Johan skulle bli??

Förövrigt nummer 2 är att den som äger konsum-butiken i Landala måste vara snorrik med tanke på att de tar 50 kr kilot för tomaterna. Kanske inte säger dig så mycket om du inte är van grönsaksköpare, men säg så här; jag plockade 6 tomater och betalade 40 spänn ....

ps. man kan kommentera "inläggen" jag gör här i rebecka-loggen, om det nu är så att du inte upptäckt det ... ds

Inga kommentarer: