söndag, maj 13, 2007

Andra cykelpremiären

Helgen har varit en hel del JAK. Vi har haft en liten kurs här på lokal nivå som jag har varit med att arrangera och föreläsa i. Trevligt men det tar lite på krafterna. Vi var vid en lokal nära Ullevi och centralen och idag cyklade jag faktiskt fram och tillbaka. Känns lite härligt! Det hade varit betydligt jobbigare igår med Göteborgsvarvet, då blev det spårvagnen istället.

I fredagskväll blev det en spontan bit mat och några öl, men inte tokit sent eftersom kursen med JAK började dagen efter. Sov nog inte så bra dock för i lördags var det någon som drog ner rullgardinen tidigt och "missade" schlagertävlingen som jag ändå tröttnat på för flera flera år sedan.

Sen fick jag slappat lite idag här i soffan, men bara för att jag fejade lite igår ;o) Undrar vad den kommande veckan kommer att erbjuda? *förväntansfull*

Inga kommentarer: