torsdag, maj 31, 2007

Costa Rica

Jag tror att det kommer att bli Costa Rica! Det är vår neverending-story, reseplaneringen jag pratar om. Det känns bara så, Vietnam och Tanzania en annan gång, nu är det dags för centralamerika. Givetvis har vi en del saker att kolla upp innan det går att bestämma sig, och sen vet jag inte om det är fler än jag som vill dit, men jag är väldigt inne på detta just nu.

Eller just nu händer det faktiskt andra saker. Om en kvart blir jag hämtat av några kollegor på fotoklubben och då bär det av till Ven, en ö utanför Landskrona. Kommer hem på söndag igen med en så där 600-700 bilder (mer får inte plats på mina minneskort). Lika mycket som räckte för 12 dagar i Skottland för några år sedan. Tiderna ändras ;o) Eller så var jag duktig på att rensa och välja ut när vi var i Skottland kanske. .. Vilket fall ser jag verkligen fram emot lite semester. Ha det gött i det fina vädret!

Inga kommentarer: