onsdag, maj 02, 2007

Hundar

Igår när det var dags att avsluta den sköna Halmstadsemestern så tänkte jag först åka hem så att jag inte kom hem alltför sent, skönt att ha lite marginal till kommande arbetsdagar. Men jag ändrade mig på vägen och passade på att stanna till hos Cissi och UB, fick dessutom lunch så det var ett bra val! Stannade bara ett litet tag och sen var det dags för dem att stöka vidare i trädgården och då passade jag på att åka vidare.

Nästa stopp blev hos mamma i Åsa. Heller inte så långvarigt. Lämnade och hämtade lite saker och skojade med hundarna. Sista stoppet blev hemma hos pappa och Barbro. Hjälpte dem med lite foton och dator-grejer. När jag satt och klappade på deras vovve Chica så slog det mig att jag hade träffat hundar hela dagen. Kjell jag hade sovit hos har en "Märta", sen "Wilma" hemma hos Varbergsborna och så hundarna hos båda mina föräldrar. Om jag nu har längtat efter hund så behöver jag ju inte ha någon större panik med det, så många hundar runtomkring hela tiden! Dessutom lilla mini-killen på jobbet.

Inga kommentarer: