lördag, januari 06, 2007

"Bergådalbana"

Ok att humöret alltid växlar men gisses vilken Lisebergstur jag har varit på de senaste dagarna!! Och nej det har inga naurliga förklaringar i att jag är tjej, inte den uppenbara PMS i alla fall. Men som tur är har det inte varit så mycket djupa dalar, men jag har nog varit på Mt Everest och vänt minst ett par gånger! Inte skall man klaga, det är skönt att vara hög på livet, men det känns ju lite ovanligt och svajigt. Ville bara säga det, tillhör du intresseklubben bör du anteckna ;-)

Ikväll blir det lite baluns hemma hos Maja. Det har inte varit några tjejmiddagar på ett tag (sist var nog i september, sen blev det Fruhippa för Cissi och sen vet jag inte vad som hände, men de kommer snart igen!) så det skall bli kul att träffa några av oss. Men det blir ju inte vara vi heller så klart! Håller tummarna på att det blir en tur till stan på kvällen, det är jag lite sugen på. Var jag även när jag fyllde år i höstas men då blev det inte av, mest av den angenäma anledningen att det var väldigt trevligt hemma. Ikväll kanske?

Inga kommentarer: