fredag, januari 05, 2007

Stjärnfall

Fredagar är så mysiga. Verkligen! och nu tvättar jag och ändå myser jag. Jag myser inte i klassisk bemärkelse, med filt, te, levande ljus och bok. Nej de är bara en skön känsla i kroppen och så bra musik i högtalarna =)

Idag lyssnar jag på Roxette, skivan The Look från sent 80. Vet inte om det är SÅ bra egentligen men det "poppar" bra, and thats what I want on fridays! Jag har kommit inte på 80tals musik har jag märkt det senaste. INXS tex. Det går väl över det också.

Det har varit en bra vecka, för den har varit väldigt glad. Men oj vad svårt det har varit att vända tillbaka dygnet lite. Och igår var jag väldigt smart - 12 timmar i högklackat. Vi tjejer är inte så smarta som vi ser ut alltid ;-) Jessica hade dessutom läst någonstans att klack på mer än 3 cm ökade risken stort för atros i knäna. Den risken behöver jag väl inte öka kanske, men det är som det är ibland. Kan inte tänka på vad som är bäst hela hela tiden.

Det lilla av julen jag hade hemma är utstädat. Tror till och med att jag gjorde det innan nyår, ha ha. Spännande helg som kommer, har ingen aning om något förutom lite kalas hos Maja imorgon.

Inga kommentarer: