måndag, januari 29, 2007

Hindås och Thai

Min kompis Jenny (även fd. svägerska tror jag det blir) skulle flytta med sin Mattias till Hindås i helgen. Skönt att få hjälpa någon annan att flytta för en gång skull, annars är det ju mest jag som behöver flytthjälp för jämnan. I alla fall, ett mycket MYCKET fint radhus har de numera flyttat in i. Man blav så där lagom avis på all yta och den frächa inredningen.

Jag stannade tyvärr inte så länge för en kollega på jobbet skulle fira sin 40-års dag och bjuda oss på thailändsk husmanskost. Så jag tog bilen till Kba och åt riktigt god mat, stark med god! Jessica bor precis i samma område, så jag var där på kvällen och passade på att sova över. Fick sällskap av hennes söta kissemissar också. Dock är de inte så lätta att få med på bild ...


BodyPump på söndagen ... gissa om jag har träningsvärk idag :( påverkar typ allt som är ganska bra att kunna göra; släppa kopplingen lite mjukt, komma upp från kontorsstolen, böja sig ner och knyta skorna. Inte lätt att komma igång med träning när man har så ont att det tar 4 dagar innan man kan gå dit igen :o)



Inga kommentarer: