lördag, januari 13, 2007

Förrådsinnehåll

Har ni aldrig funderat på hur olika det ser ut i folks källar/vinds-förråd? Det är ju inte alltid man kan kika in hos andra, men för det mesta har man ju sådana där burar. Jag granskade mitt eget häromdagen och insåg att jag har mest välanvända tomma flyttkartonger och möbler som inte får plats/passar i nuvarane lägenheten. Undrar vad sakerna i förrådet säger om människor. I mitt hittar man väldigt få saker som kan förknippas till hobby; varken skidor, golfklubbor eller dykutrustning. Dock ett par inlines och om man rotar lite så kanske även någon gammal klenod sedan det var mycket hästar i mitt liv. Tomkartongerna sparar jag på så länge jag har plats, det är så tråkgt att skaffa nya varje gång det är dags att flytta och det händer med jämna mellanrum .... har bott i Frölunda över 15 månader nu och det är nog det längsta jag har bott på ett ställe i sedan ....*funderar* ja det är det näst längsta sedan jag flyttade hemifrån i alla fall. Bodde nog 1,5 år med tjejerna på Hamngatan, men det rekordet kommer ju ryka nu ;-) Är det dags för Rebecka att borra ner tårna en liten bit i alla fall?

Inga kommentarer: