onsdag, april 18, 2007

Foto-orgie

Just nu upplever jag det som om dagarna bara flyger iväg. Och iväg ifrån mig.

Inga katastrofer på jobbet. Efter åkte jag till månadsmöte med fotoklubben. Vi hade lite lite saker på schemat så jag hade föreslagit att jag kunde visa bilder. Vi har bildvisningar lite då och då. Ibland någon från klubben, ibland någon extern person. Har inga större problem att visa mina bilder, skäms inte på något sätt. Men när man hela tiden strävar mot det där lilla extra så är det svårt att vara nöjd med sig själv. Ju mer man tittar på sina egna bilder, ju mer och mer hemmablind mer man. Nästan lite tjatigt till slut.

www.rebeckaolander.com och fliken fotogalleriet så finns det nu bilder från Skottland då Lina och jag var där 2005. Ganska begränsat med bilder, men en hel del vackra pärlor.

Inga kommentarer: