söndag, april 01, 2007

Fotomässa

Jag fick gå upp med väckarklockan på den vanliga inställningen för att hinna till Jönköping och Elmia. Det var Fotomässa och jag hade sällskap av en kille från fotoklubben samt en tjej som jag träffat via fotosidan.se. Mitt första besök på fotomässan och det är ingen stor mässa, men ganska lagom och man får se lite av varje. Jag köpte lite tidningar och fick tittat noga på en väska jag nog kommer att köpa om ett tag. Den verkade ha allt jag behövde!

Nästan hela lördagen gick till mässbesöket. Jag bytte bara kläder hemma sen träffade jag Jessica och vi åt lite middag tillsammans. Kände mig lite hängig på kvällen och var riktigt trött på natten när det var dags. Sen lyckas jag dessutom sova 13 timmar (!!) och halva söndagen var borta. Nästan i alla fall. Blev väldigt snopen, men har sen varit hängig hela dagen så det är väl något lurigt. Jag tog mig i alla fall upp till Delsjön. Planen var en söndagspromenad, men det var bara så motit. Det kändes väldigt ensamt, vilket det inte brukar göra. Men det var väldigt många utomhus, men det var hela familjer, kompisgäng eller par som alla hade det skönt i solen. Jag satt på en brygga (som förra söndagen) och filosoferade en stund istället för promenaden.

På kvällen var det dags för tjejmiddag, utan aprilskämt. Det var på tiden att vi träffades igen och det var kul att se hur fint det hade blivit hemma hos Lina sen de hade fått en massa nya tapeter mm.

Inga kommentarer: