måndag, april 16, 2007

Ute och cyklar

Haft ett litet blogguppehåll, inte mer med det.

Rastade min tvåhjuling igår, för första gången denna säsongen och tänkte samtidigt väldigt mycket på det där med MC. Min tvåhjuling är än så länge bara sådan miljövänlig med trampor. Cyklar väldigt lite nu när jag bor i Järnbrott jämfört med tidigare. Kanske är det för att jag har Uno, men även i Mölndal cyklade jag mer.

Träffade LinaA vid botaniska där vi spatserade lite och tog en glass i solen. Pratade om roliga festidéer och hur sugna vi är på att resa egentligen. Kom fram till att det är vi, men att obeslutsamheten har gjort att man har tappat sugen lite. Kanske vi inte skall åka mitt i vintern i alla fall, det kanske blir närmare vårkanten, och det kanske blir Kina!

Blogguppehållet speglar mina dagar ganska bra. Jag mådde ju snurrigt i veckan och i fredags-lördags stannade jag faktiskt helt hemma och i soff-läge. Alltså inte sängliggande, det är stooor skillnad. Nu är jag i alla fall tillbaka på jobbet, så sååå illa kan det inte vara. Funderar på om jag har druckit för lite, har lågt blodtryck eller något sådant. En kollega undrade just vad det hade varit för fel på mig, Hon undrade om jag hade druckit vin, vilket jag var noga med att påpeka att det inte var det som hade gjort mig krasslig i flera dagar även om symptomen har varit väldigt lik. Det var det som var fel tyckte hon, att jag INTE hade druckit vin. Skall väl ta mig lite rött ikväll då ;o)

Inga kommentarer: