lördag, april 07, 2007

Frissad

Ja då var det högtid igen, inte rikigt min favorit som mina bekanta vet. Har ju dock kommit lite underfund med hur jag skall göra det så bra som möjligt. Gör på mitt sätt; låtsas som inget och lever som om det är vilken dag som helst, och de traditionsvanor jag ändå dras med i, gör jag helst enkelt som jag vill.

Att affärer och annat har öppet många av de här konstiga dagarna gör det hela lättare, mycket lättare till och med. Idag, påskafton, har jag varit hos frissan och sen varit på gymet med Jessica. Där var det inte trångt direkt. Även om den där jäkla benpressen alltid tycks vara upptagen av "barfotamannen". Han blir aldrig klar! Sen är det lite fel att kalla honom "man", men så har det blivit i alla fall.

Sen gick Uno till mamma i Åsa för lite inte så munter påskmiddag. Nu i kväll sitter jag och Jessica med var sin laptop i knät, sååååå socialt! Men det blir lite lite lite bättre sen när vi skall titta på Hipp hipp tillsammans.

Inga kommentarer: