fredag, mars 30, 2007

Lärling

Inte nog med att man har jobbat, har hunnit med lite äventyr också! Jessica och jag gjorde lite ärenden och sen blev det lite styrka på gymmet. Då Jessica har ett körkort som inte ens är torrt än så får hon köra nu när det finns tillfälle att få mer körvana. Uno är inte hellätt att komma underfund med, så hon har varit riktigt duktig att få honom dit vi har behövt komma idag. Visserligen kände jag mig lite gnällig när jag grabbar tag i dörrhantaget och utropar "högerregeln, högerregeln, HÖÖÖÖGERREGELN" eller "hepp hepp det är 50 här, dumt att bli av med kortet redan" ;-) Det där första visade sig inte att vara så effektivt, skall använda STANNNNNNNA nästa gång istället, ha ha. Nej nu överdriver jag, men det är lite kul att retas.

Fast det är lördag imorgon så skall jag upp tidigt så nu måste jag nog sova *gäsp*

1 kommentar:

Jessica sa...

Men är det verkligen högerregeln som gällde i det läget? Vi var båda på vänster sida om varann.. I den situationen så handlade det ju om att hon hade förtur eftersom jag måste korsa hennes körbana... Lite teori kommer jag ihåg. Och sen får du var precis hur kinkig som helst, det är din bil som hamnar på skroten om jag missar nåt. Och jag lär så länge jag övar, eller nåt... Hihi.. Kram och nattinatt!