torsdag, mars 22, 2007

Fritt tema




Tävling i fotoklubben. Vi hade "fritt tema" och vi har två klasser vi tävlar i. Den ena kallas "påsikt" och är utskrivna bilder oavsett med vilken typ av kamera de är tagna. Den andra och populärare klassen är "duk" där digitala och dia bilder samsas om att visas på samma duk. De första två bilderna hade jag med i denna klass. Mest för att vara med, jag ansträngde mig inte så mycket för att hitta bättre bilder, och hade heller ingen större framgång. De andra bilderna hade jag funderat mer kring. Oskar i den röda soffan fick faktiskt flest röster i pappesklassen. Tacksamt motiv visserligen men själva stilen och den röda omgivningen gjorde sitt också. I samma klass hade jag även med en bild från NZ som jag har visat här tidigare. Här i dammig variant.

Inga kommentarer: