söndag, mars 18, 2007

Kommentarsstorm

Blev väldligt överraskad när jag såg att jag hade fått 8 (!) kommentarer på förra inlägget. Visserligen ganska hett ämne men hur hittade de hit? Och om jag brukar ha ca 10 besökare per dag så hade jag nu 70-80 st! Nu har jag lärt mig att när jag länkar till en annan sida så kan de ju kolla upp detta (vilket jag visste, men visste inte att det var vanligt). DN tyckte således det var intressant att ha en lista med bloggar som skrev om ämnet. Så DÄRFÖR hade en hel hög hittat hit. Kändes konstigt, för i första hand skriver jag inte för de som inte alls har anknytning till mig, men egentligen så spelar det inte så stor roll.


Rostigt bromsrör och glapp i en spindelled = ej godkänd kontrollbesiktning =( Så började helgen i fredags, sen en ganska lugn arbetsdag för en gångs skull denna vecka. Igår var det en tidig sväng på gymet och ett intropass för den nya Body-Jam koreografin. Känns konstigt att dansa kl 10 på morgonen, men det är otroligt roligt! Skall försöka gå på fler sådana pass i fortsättningen.

Söndagen har varit sååå lugn och skön. Har misslyckats med; att byta taklampa, att få ett nytt kort att fungera i den gamla datorn och att städa på balkongen som jag hade tänkt. Men tänk vad livet är skönt ändå! :o)

Igår var jag hemma hos Mia en sväng bland annat och hälsade på deras nya valp, Azlan!

Inga kommentarer: