onsdag, mars 07, 2007

Mini-SPA

Tillsammans med Lina (numera kallad CRAC-Lina) och Maja var jag och bubblade bubbelpool, svettades bastu, minglade lite snacks och bara kopplade av nu på kvällen. Vi hade lånat Semcons relax, eftersom Lina jobbar där. Stora fönster visade ett ruskigt och regnigt Göteborg. Det var mysigt att ligga där och bli mjuk. Jag har lite träningsvärk sedan gårdagens gym, så det kändes väldigt skönt.

Maja fick tillbaka sitt paraply som legat i min bil sedan Cissi bröllop i augusti så ni andra som har saker hos mig av olika anledningar kan förstå hur lång leveranstiden är.... cd-skiva till pappa, recept och vitlökspress till Lina, bok och handduk till Jessica. Är jag kleptoman? Dock är nog vitlökspressen avskriven vid det här laget!

1 kommentar:

Anonym sa...

...Cecilias gästbok, bilder från festen...

Föresten så har vi valt ut några bilder som vi skulle vilja ha lite kapade, ändrade mm. Lättast med en skiva igen? Eller kan man kanske säga nummer på bilderna?