onsdag, mars 14, 2007

Vatten-såpan del 2

Kommer hem från träning, inte så svett duschas skall det ju ändå göras så klar. Hoppar in i lilla badkaret och sätter på kranen och ut kommer .... gul-brunt vatten! Hm, vad sysslar de med egentligen?! Inbillar mig att den höjda temperaturen (se förra inlägget) har rensat upp lite i ledningarna? Eller? Tycker tom att detta vatten-snack är trist så nu skall jag inte älta.

Det har varit en bra dag idag. Vi gjorde bra ifrån oss på en kundrevision, jag jobbade inte sent, solen sken, Jessica fick med mig till gymmet och sen intalade hon mig att det var luuuugnt att äta Thaimat efteråt. Jag var inte svårövertalad, gott-gott.

I morgon ringer klockan 6 igen och så skall jag ner till Småland på kundbesök, samma som för ett par veckor sedan. Kommer även att träffa den franska slutkunden (bilkoncern), kan bli spännande på flera sätt! Pratade med Maja för ett tag sedan för att få lite tips om hur fransmän fungerar generellt så nu kommer jag smälta in hur lätt som helst. Hur svårt kan det va´?! som Carro har lärt mig...

Inga kommentarer: