måndag, mars 12, 2007

Villrådig

Min kollega är i Thailand, i ca 2, 5 vecka. Lockar en hel del faktiskt. Lite skrämmande att inse att jag dock skulle ha svårt att vara borta från jobbet så länge, det händer mycket varenda vecka nu. Spännande så klart, men det finns inte ens utrymme för att bli sjuk. Men blir man så blir man, men jag tyckte jag klarade av det i slutet på förra året så nu är det friska tag som gäller. Blev ju lite dålig träning där i februari men vågar nästan säga att jag har kommit igång lite igen, nu skall jag bara öva på det där med sömnen.. .igen!

Apropå resa.. jag funderar och funderar och funderar på vår Vietnam/Tanzania/eller någon annans-resa. Blir inte klok på att det kan vara så svårt att bestämma sig. I-lands problem, jag vet! Men det skall ju ändå kännas rätt. Ja men en resa blir det i alla fall.... tror jag. :o)

1 kommentar:

Jessica sa...

Halloj! Du, ang dina reseproblem, jag kan lösa dom för dig. Jag behöver lite hjälp när jag ska flytta till England, så där har du ett tips... Hihi... Kramar på dig!