söndag, mars 11, 2007

Lästips

Jag vet att det inte är så kul att sitta och läsa vid skärmen, och ofta har man ju inte tålamod att läsa så mycket text. Men jag måste bara tipsa om en resdagbok, som jag tycker är bättre beskriven som en reseskildring. Jag vill tipsa om Lars som skall cykla från Kiel till Kapstaden. Han är nu i Uganda och har alltså kommit ganska långt. Jag har hittills bara läst om resan ner till
Egypten, men är så facinerad. Det är en typ av resa jag förmodligen aldrig kommer att göra, men det är underbart att få läsa någon annan göra den. Även om det är mycket så kan jag i alla fall insistera på att du läser ett eller två inlägg i dagboken. Nu skall jag läsa hur han cyklar genom öken i Sudan.

http://www.backpacking.se/MemberProfile.asp?username=larsbengtsson

Inga kommentarer: