fredag, mars 30, 2007

Fredagslyx & träningskoll

Ja man får fixa till det lite när det är fredag. Jessica och jag tog årets första utomhuslunch på Café Trubaduren vid Kulturhuset Fyren här i Kungsbacka. Go kycklingsallad och en lagom varm sol. Avslutade med årets ”första” glass också, Magnum finns nu med än mörkare choklad, det kändes som en riktigt bra lunch det! Inte så nyttigt kanske, men hade tänkt att träna i eftermiddag så då kanske det går jämt upp?! Har kommit in i lite träningsflyt nu, konstigt med tanke på att vädret borde göra att man inte vill vara inne mer än nödvändigt. Min utomhusträning brukar jag dock ha på helgerna.


För några månader sedan så tipsade Maja mig om en träningsdagbok på Internet. Jag gillar att ha det mesta på Internet, då vet jag ju var det är! Så på www.shapelink.com har jag fyllt i varje träningstillfälle i några månader, och det blir faktiskt så att man får en riktigt bra överblick! Och man kan få lite grafer över tid eller antal tillfällen och så vidare. Graferna kan jag visa sen när jag har hållt på längre, tillsvidare blir det en visning för månaden som gått i kalenderform.



Inga kommentarer: