söndag, mars 11, 2007

Fel låt vann

Gruff gruff, hade visst somnat i soffan till någon mindre bra film fredagkväll. Märkligt att veckorna tar så pass mycket att jag däckar på fredag utan att knappt känna när det är på väg!

Vädret var ju inte så fotoinbjudande idag som jag har gått och trott hela veckan. Fipplade lite hemma och packade sen den lilla ljusblå, tjejiga träningsväskan innehållande vattenflaska och allt. Förundrades över hur många som är ute och shoppar allt möjligt på lördag mitt på dagen vid lunch. Folk måste ju verkligen bränna hur mycket pengar som helst?! Och barn måste ju tillbringa mycket av sin kvalitetstid med sina föräldrar i något av stans alla köpcentra!


Det blev i alla fall lite styrketräning på ett ganska så tomt gym (alla är ju ute och handlar som tokar!), fick lite träningstips och testade lite nya övningar, så då kanske det dröjer ytterligare någon månad innan jag tröttnar på gymmet ;o)

Fru Cecilia kom sen farandes i SAABen till Järnbrott för att hälsa på. Lagade en konstigt och god middag. Tog oss igenom Melodifestivalens final, mest tack vare snack om livet, Jägermeister och lösgodis. Ja jag vet, vi är lite konstiga. Fulla blev vi dock inte, det var vi redan av maten, ha ha.

Nu ligger i alla fall Cissi och sussar i min tältsäng och jag hoppas på fotoväder imorgon. Behöver nödvändigtvis inte vara solsken, bara lite mer spännande än grått, grått och regn!

Over and out!

Inga kommentarer: