onsdag, mars 28, 2007

Föreningsaktiv

Jag tycker det är ganska kul att vara medlem i en förening och träffa andra medlemmar som har samma intressen i ett område. Sen tycker jag själva företeelsen med föreningar är väldigt trevligt. Tyvärr har de en tendens att krocka när det gäller mötesdagar eller annat.

Idag slutade jag lite tidigare från jobbet för att hämta material till en JAK-monter som stått på en utställning. Den största delen av montern är en stor skiva som nästan är längre än vad bilen är. Har fått tillbaka min vanliga bil nu och lånat takräcken som skivan fick ligga på. Det gick hur bra som helst. Så nu står de sakerna i mitt förråd så länge.

Som sagt, har lämnat tillbaka gula faran nu. Pappa har varit mycket hjälpsam med de sakerna som inte var så bra på Uno. Men som jag sa sen; han blir nästan bättre och bättre för varje år!

Sen var det bara att skynda till Mölndal och till ett styrelsemöte med fotoklubben. Första gången eftersom jag nyligen blev invald suppleant. Inga strikta former på de mötena direkt och så tar det hela kvällen, men himlans trevligt. Jag skall vara bildvisare på nästa möte...bäst att börja fundera på vad jag skall ta med för bilder då.

Inga kommentarer: