lördag, juli 14, 2007

Andra bloggar

För det första är inte detta egentligen så mycket en blogg, mer min dagbok eller som jag valt att kalla det; Rebecka-logg.

För det andra vill jag inte läsa så många andra bloggar, förutom de jag känner samt kanske ett fåtal till. Dock har Jessica pratat om denna Alex Schulman och jag vet inte ens vem det är. Verkar dessutom vara ensam i Sverige om att inte ha koll på detta. I vilket fall så efter att ätit min enkla potatisrätt och tyckt att det ändå var lite för tidigt att gå och lägga sig surfade jag på en blogg som länkade till denne Alex. Han är på något sätt anställd av Aftonbladet eller har barn ihop med dem på något sätt. Han skriver mycket och tokigt, vilket i sig är underhållande men ingen följetång för mig. Noterar dock att han återger en kort intervju med sin chef-chef. Storhuvudet på Aftonbladet. En av frågorna med svar;

7. När kände du senast att det kanske inte var en så bra idé att ta in mig i din tidning?
- Ganska ofta, men jag gillar att jobba tillsammans med galningar, bara de inte är för många.

Ja inte läser man Aftonbladet/Expressen för att få nyheter, man vill ha underhållning. Eller så läser man de inte alls.

Inga kommentarer: