lördag, juli 14, 2007

Sista arbetsdagen...

...innan semestern var ju faktiskt idag, fredagen den trettonde, även om det just nu hunnit bli lördag och kronprinsessans födelsedag. Varför jag lade till det där sista vet jag inte, har ju inte som helst betydelse.

Förutom jobbat och oroat mig för krångliga flygbiljettsbokningar så har jag även handlat, kört hem mammsen från stan, klippt hennes gräsmatta och lunchat med Jessica. Långlunch som avslutades med en stor biskvi. Lina ringde nämlingen "i" lunchen och hade då fått tag på Biljetterna med stor B, så det var jag ju tvungen att fira lite. Utan riktigt gräsklipparkläder så blev jeansen väldigt gröna längst ner, så jag lyckades slänga in dem plus lite utfyllnad i en matt-tvätt-maskinen som var ledig. Sen fastnade jag här vid datorn och nu skall det sovas. Jag tror dock att jag skall natta mig själv med lite Soduko.

Inga kommentarer: